Geen sneeuw hier! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van loesenerno - WaarBenJij.nu Geen sneeuw hier! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van loesenerno - WaarBenJij.nu

Geen sneeuw hier!

Door: loesenerno

10 December 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi lezers!

We zijn veilig aangekomen en zijn aan t wennen aan de hitte hier. Vandaag naar de grootste moskee geweest (foto van een gesluierde loes volgt..) en vogels bekeken in 't park. Verder een beetje rondgehangen en een poging gedaan om te wennen aan t lokale eten. Zondag gaan we op excursie naar Taman Negara, bloedzuigers verzamelen :-) Dinsdag zijn we weer hier en dan gaan we eens zien hoe we naar Thailand komen. Volgende keer een interessant verhaal en foto's!

groetjes
Loes & Erno

PS: Jaap; was dat warenhuis met achtbaan nu in Kuala Lumpur? en hoe heette het?

• 10 December 2010 - 20:14

P&W:

Hoi Loes en Erno:
    Volgens Google is dit Cosmo's World Theme Park. Hier is dus ook de enorme indoor achtbaan. Adres: Berjaya Times Square shopping mall.
    Succes en veel plezier!

• 10 December 2010 - 22:09

Gerrit En Jannie:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat het weer heerlijk is. Hier is de sneeuw (even) weg. Heel veel plezier en leuke ontdekkingen toegewenst.

• 13 December 2010 - 15:47

Jaap:

Loes, heb je ook die birdshow gezien met fietsende papegaaien?
    En de buffy fishy owl, dat was echt mijn lievelings!

Veel plezier in de Taman Nagara!

De achtbaan is heel geestig! Daar ben ik ook in geweest, vlakbij monorail, wijknaam ben ik kwijt:P

Groeten!

• 14 December 2010 - 10:14

Loes:

he jaapje, de buffy fishing owl was er vast... maar wij waren meer geinteresseerd in het boter-kaas&eieren spel; heb je die ook gezien?
    Het is trouwens maar goed dat anderen wel een duidelijkere richting geven dan 'vlakbij de monorail'; die loopt door heel KL :-)

• 15 December 2010 - 11:51

Karin Van De Haar:

He die Loes, Leuk je verhalen te lezen lekker kort en bondig :-) !
    Wij komen net uit Thailand hebben jullie dus net gemist! Als je nog een tussenstop in het Midden Oosten wil maken dan hoor ik het wel :-)
    groetjes en veel plezier Karin
    Ps welke landen gaan jullie nog meer heen? Wij vonden de Philippijnen echt super, vooral het golf surfen en duiken/snorkelen.