welkom terug trouwe volgers :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van loesenerno - WaarBenJij.nu welkom terug trouwe volgers :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van loesenerno - WaarBenJij.nu

welkom terug trouwe volgers :)

23 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Het heeft een tijdje geduurd, maar nu gaan we dan toch echt weer voor meer dan drie weken op reis! We vertrekken begin november naar Lima, Peru, en hopen dan begin Maart weer te land op Schiphol.
Tijdens deze reis gaan we op zoek naar de illusive pink river dolphin in de Amazone van Peru, we hopen de trage grauwe zuid-amerikaanse tapir te aaien, via de Inca Trail lopen we hopelijk naar Macchu Picchu, al sandboardend gaan we de woestijn in, waar we in Noord-Argentinie het gordeldier gaan zoeken, wellicht tikken we de nog-net-niet-gesmolten gletscher aan en tot slot willen we via Chili naar de Galapagos om de beroemde vogels met de blauwe poten te knuffelen (de dieren zijn niet bang voor mensen op de galapagos!)....
dus genoeg plannen - 4 maanden lijkt veel te kort - maar we houden jullie via deze site een beetje op de hoogte.

veel kijk-/leesplezier!

L&E

• 28 Augustus 2015 - 11:21

Jennifer:

Aftellen geblazen Loes en Erno!!! Leuk wij zullen jullie trouw volgen uiteraard thans, als jullie beloven mooie avonturen te delen ;).

• 31 Augustus 2015 - 20:15

Patries:

Leuk, dat de site nu weer geopend is. We gaan natuurlijk jullie volgen, want we zijn reuze bemieuwd wat jullie allemaal beleven. Bij voorbaat al een hele leuke, interessante en onvergetelijke trip gewenst.

• 31 Augustus 2015 - 20:19

Wim:

Para acostumbrar es en español mi primera reacción. Después no have falta porque vaís a hablar español todos los dias. Os deseo un viaje fantastísimo y ya me alegro recibir vuestros mensajes

• 01 November 2015 - 11:18

Marc:

Hi Lieve Erno en Loes,

heel veel plezier op reis!

• 04 November 2015 - 18:48

Wim Van Den Berg:

Jullie reis is begonnen! Als het goed is zijn jullie inmiddels in Iquitos aangekomen om te acclimatiseren (en muggen-weg-sla-ervaring op te doen....) Wij houden deze site in de gaten